fredag 6 april 2012

Downton Abbey!!

Hej, jag har egentligen inget speciellt bokigt att skriva om, mer filmigt, faktiskt. Jag vill bara uppmärksamma den antagligen bästa TV serie som gjorts - Downton Abbey! Jag bara undrar ifall någon annan sett Downton Abbey, för i min klass är det typ bara två stycken utom mig och syrran som sett den! Jag skulle vilja lägga in en trailer, men ingen av dem skulle riktigt fånga mig om jag inte sett den först, men jag lägger in en iallfall, men kom ihåg, den är mycket bättre i verkligheten! Dessutom finns inte en av mina favoritkaraktärer med i trailern! Eller, man ser hans hand och hans rygg någon gång, men det räknas inte! Och han är ändå en av de viktigaste!
Detta är trialern för första säsongen, men det finns två säsonger plus en julspecial, och de håller på med tredje säsongen nu! Hoppas ni som inte sett den kommer se den någon gång! Om ni sett den, kan ni kommentera och skriva vad ni tyckte om den?
Kram!

5 kommentarer:

  1. Svar: Glad påsk!! Jaa, det var tråkigt. Men sånt händer.

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte jag har sett den... Men två andra riktigt bra serier jag har sett är Prison break och Brothers and Sisters :)

    Svar: I början var det kul, nu har jag tröttnat tråkigt nog.

    Haha tack :))

    SvaraRadera
  3. Svar: ja just det den Dark shadows trailern gick som reklam på bion när vi gick och såg hungerspelen!

    SvaraRadera
  4. Jag har inte sett den men jag ska säga till mamma o pappa att vi ska köpa den;)

    SvaraRadera
  5. Jag har bara sett julspecialen, men den var verkligen bra så jag ska se den tredje säsongen när den kommer :D

    SvaraRadera